Over ons

Wie zijn wij

Over ons

Uitgegroeid van een éénmanskantoor tot een moderne organisatie met meerdere gerechtsdeurwaarders en een team van ervaren incasso- en executiespecialisten, heeft Rijnland Gerechtsdeurwaarders & Incasso al bijna 40 jaar haar wortels in Spijkenisse. Ook het primaire werkgebied heeft zich uitgebreid: van Regio Rijnmond en Den Haag tot aan de Drechtsteden en Utrecht. Om landelijke dekking te waarborgen heeft Rijnland een samenwerkingsovereenkomst met ca. 20 collega deurwaarderskantoren.

 

De cultuur binnen Rijnland kenmerkt zich door: aandacht voor elkaar, duidelijkheid, normaal doen, teamwork en gezelligheid zonder dat het aan professionaliteit verliest. Daarnaast is Rijnland heel goed in staat om grote hoeveelheden dossiers te verwerken. Effectief ICT gebruik in combinatie met de positieve en persoonlijke benadering door goed getrainde experts maken de aanpak van Rijnland uniek.

Onze drie kernwaarden

Daadkracht

Afwachten zit niet in onze bedrijfsgenen opgeslagen. Samen duidelijke afspraken maken en elkaar daar aanhouden, dát vinden wij heel belangrijk.  Als afspraken niet worden nagekomen, zullen wij niet aarzelen om de meest effectieve vervolgstap te nemen om het incasso resultaat te optimaliseren.

Kwaliteit

Kwaliteit bestaat uit veel zaken. Het zijn alle dingen die verwacht mogen worden van een modern deurwaarderskantoor: de kostenstructuur is transparant, de incasso resultaten en communicatie moeten goed en meetbaar zijn en de juridische kennis van onze ervaren medewerkers dienen up-to-date te zijn. Kwaliteit bestaat echter ook uit wat je niet verwacht, waardoor de klant echt ervaart dat hij centraal staat en de debiteur in beweging komt om te betalen. Dat schepje erbovenop, dáár specialiseren wij ons in en dat wordt gewaardeerd.

Dichtbij

Letterlijk betekent dichtbij: op korte afstand. In letterlijke zin kunnen wij dichtbij zijn: bij voorkeur persoonlijk zichtbaar of anders persoonsgericht via social media, e-mail, sms of telefoon. Maar ook in figuurlijke zin staan wij dichtbij -op korte afstand van – de klanten van onze klanten. Dichtbij zit hem dus ook in gedrag. Dat wij als professionals onze klanten én de klanten van onze klanten zien als mens. En dat we hen dus met respect benaderen en behandelen.

Stel uw vragen aan onze experts